Намерете съмишленици и заедно създайте инициатива, която ще подобри сътрудничеството, координацията и устойчивостта на T4EU, както и ще допринесе за цялостното благосъстояние на университетско ниво!
Международни екипи, съставени от студенти от три различни университета в T4EU, ще се състезават със своите идеи, за да получат финансиране за своя проект.
Инициативите ще бъдат подкрепени под формата на проект с ясно определена начална и крайна дата, както и с бюджет. Всяка инициатива трябва да има положително въздействие върху взаимосвързаността на алианса и да подобрява взаимното разбирателство и сътрудничество. Те трябва да бъдат насочени към студентите с цел засилване на чувството за принадлежност към една обща транснационална академична общност.
Студентите ще могат да споделят своите идеи в специална WhatsApp група, която ще свързва участници от различни университети, които все още не се познават, и ще създаде условия за съвместна работа. Освен това, платформи като ClickUp, Trello и Slack ще предоставят полезни инструменти за по-добра координация, ефективност на работния процес и управление на проекти.
Студентите, които ще присъстват на T4EU Weeks, летни курсове и други събития на T4EU, ще имат възможност да обсъждат, генерират идеи и разработват своите инициативи лично.
Инициативите трябва да се фокусират върху поне един от следните аспекти:
✅ екологични въпроси и/или
✅ приобщаване и многообразие и/или
✅ устойчивост и/или
✅ благосъстояние.
Всяка инициатива може да получи до 2 500 евро финансиране за период от една година, като общата сума за всички проекти е 10 000 евро годишно. В случай че останат неизразходвани средства, те ще бъдат разпределени между избраните инициативи според нуждите им.
Бюджетът трябва да бъде добре обоснован в заявлението с подробно обяснение как ще бъдат разпределени средствата и за какви цели ще се използват.
Финансирането може да покрива:
преки разходи, необходими за осъществяване на инициативата (например закупуване на материали или оборудване, наем на помещения, техника или услуги),
разходи, свързани с организиране на събития,
разходи за пътуване и настаняване,
всички други преки разходи, свързани с изпълнението на проекта.
За да кандидатствате, трябва да попълните въпросника ТУК и да отговорите на поредицата от въпроси до 1 юли 2025 г..
Въпросите са:
📌 Представете обобщение на идеята ви
📌 Кои са членовете на вашия екип (име, фамилия и контактна информация), в кой университет учат и каква ще бъде тяхната роля в инициативата?
📌 Кои приоритети на Целите за устойчиво развитие (SDG) ще адресира инициативата и как? (до 100 думи)
📌 Как инициативата ще подобри университетите в T4EU? (до 100 думи)
📌 Ще подобри ли инициативата работата в екип между университетите и студентите в T4EU? Обяснете как. (до 100 думи)
📌 Опишете плана за вашата инициатива, нейните амбиции и как ще ги реализирате. (до 100 думи)
📌 Как вашата инициатива ще има дълготраен ефект върху вашия университет и университетите в T4EU? (до 100 думи)
📌 Обяснете как инициативата ви може да бъде приложена в университетите на T4EU. (до 100 думи)
Студентски екипи:
- Инициативата трябва да бъде разработена съвместно от студентски екип на T4EU, съставен от членове на поне три различни университета.
- Инициативи, които вече са получили финансиране по която и да е програма на T4EU, не могат да бъдат подкрепени отново.
- Инициативи, които не са били избрани за финансиране, могат да бъдат подобрени и подадени отново.
Правила относно екипите:
- Всеки екип трябва да се състои от поне 5 студенти от 3 университета в T4EU.
- Всеки студент:
✅ Може да участва само в една инициатива.
✅ Не може да бъде част от повече от един екип.
✅ Не може да се състезава индивидуално с повече от една инициатива.
✅ Не може да кандидатства едновременно самостоятелно и като част от един или повече екипи, дори ако инициативите са различни. - Ролята и задачите на всеки член от екипа трябва да бъдат ясно дефинирани в заявлението.
Оценка на инициативите
Инициативите ще бъдат оценявани по критериите, посочени в таблицата по-долу, от комисия, съставена от:
👨🎓 2 студенти, назначени от Студентския съвет, и
👩🏫 3 представители, назначени от Ръководния комитет.
За повече информация:
Email: transform4europe@upr.si.