Софийски университет „Св. Климент Охридски” обявява конкурс за участие в matchmaking събитие на тема „„HERITAGE – RESEARCH AND PRACTICES IN A RAPIDLY CHANGING WORLD“, организиран в рамките на европейския алианс Transform4Europe. Събитието ще се проведе на 04 и 05 юни 2025 в университет Приморска, Копер, Словения.

Събитието, посветено на наследството и науките, свързани с него, ще насърчи нови идеи, разговори и вълнуващи интердисциплинарни връзки под мотото „Наследството – изследвания и практики в един бързо променящ се свят“. Участниците ще представят своята работа и бъдещите си иновативни идеи в специална “pitch” сесия, за да намерят споделени културни кодове, ценности и вярвания сред академичните си колеги в рамките на T4EU. Въз основа на това конкретни предложения за сътрудничество ще бъдат подложени на брейнсторминг „Стената на идеите“, където всеки участник ще запише ключови думи, идеи за проекти и своето виждане за бъдещи инициативи. Това би било отлична възможност за формиране на нови мрежи за сътрудничество, стартиращи от Копер и продължаващи работа чрез кореспонденция, академична мобилност и съвместни проекти в бъдеще.
Цели:
– Да събере на едно място млади изследователи и докторанти, които работят в общата област на наследството и науките, свързани с него.
– Да се установи диалог между представители на различни научни дисциплини, фокусирани върху предложената област.
– Да се създадат условия за академичния състав и студентите от университетите от Алианса T4EU да се запознаят по-добре с работата си.
– Да се създадат условия за академичния състав и студентите от университетите от Алианса Т4EU да сформират интердисциплинарни екипи и да работят върху идеи за бъдещи съвместни начинания.
Конкурсът е отворен за докторанти и млади учени от СУ „Св. Климент Охридски“.
Необходимите документи за кандидатстване са следните:
- CV
- Мотивационно писмо
- За докторантите е необходимо
да изпратят копие от заповедта за зачисляване.
Документи за кандидатстване се подават в срок до 15.07.2025 г. на имейл: transform4europe.su.bg@gmail.com
Жури ще оцени кандидатурите и ще селектира 3-ма души за участие в събитието. Средствата по пътуването са за сметка на проекта.
Пълната информация за програмата ще намерите отдолу: